^Back To Top

                                                                                                                   

 V rámci vlastního vývoje vám představujeme řadu hmi info systemu genessis. 
Genessis maxidot je řada display pro originální přístrojové desky které bud už mají z výroby originální maxidot a nebo žadný nemají. Tento display jde namontovat do podporovaných přístrojových desek. Display je barevný tft a zobrazuje kromě standartních údaju originalu také další info telemetrii motoru, tlak turba, teploty a další. Tento set lze namontovat téměř do každého vozu a je i jeho varianta pro umístění mimo panel přístroju například do výdechu ventilace pomocí speciální záslepky. 

                   
Brzo přibude do nabídky Genessis race. Jedná se o  samostaný display o velikosti 7" který je určen pro montáž na držák. Display je v odolném hliníkovém pouzdře které má na čelním panelu mimo display další signalizace jako například shift light. Display lze vybavit rozšiřujícím modulem pro bezdrátový přenos telemetrie do parkovacího boxu do pc. Jeho součástí je i slot pro sd kartu pro záznam dat z jizdy. Display je dotykový pro snažší ovládání a nebo disponuje možností ve spojení s modulem drive direct ovládání z volantu.

 
Genessis F-HMI je zatím ve fázi vývoje jedná se o plně virtuální daschboard pro použití jak v osobních vozech tak v závodních speciálech jedná se o ultrawide display o rozměrech 30x14cm. 
U všech typu HMI dáváme důraz na maximalní užitnou hodnotu zobrazovaných informací formou vhodného rozmístění a barevného provedení jednotlivých ikon. Mimo standartních funkcí obsahuje HMI i popup hlášení kdy důležité informace například přehřátí nebo ztrátu tlaku oleje signalizují vyskočením varovného okna přes celý display v pravidelném intervalu. Důležité informační kontrolky které v záplavě jiných informací tak jak to používají jiní výrobci jsme tedy přesunuly do této funkce aby je nebylo možné přehlédnout.

 
HMI screen ecu lze mezi sebou i kombinovat tzn že lze použít zároven maxi dot i race dasch informace v teto kombinaci jsou jinak rozložené a lze sledovat více parametru najednou pro výrobu a navrh samotného zařízení byly použity informace z 20-ti leté praxe v závodních teamech autocros, ralycros, ralye, dtm, motogp.

button6

Copyright © 2013. CarPowerEngineering  Rights Reserved.